vineri, februarie 15

Stop cu hartuirea din autobuze!!!

V-ati plimbat in ultimele zile cu autobuzele iesene? Frumoasele MAZ-uri pline oki de calatori?
Mai nou au aparut "gusterii" lui Gherca prin fiecare mijloc de transport, fiecare cu metoda lui de controlat biletele..Normal ca acestia trebuie sa-si faca treaba, dar pe ei cine ii controleaza? Cine le vede "bunele" maniere din mijlocul de transport, cine ii sanctioneaza pentru modul urat de a vorbi cu pasagerii?
Domnule Gherca, a-ti angajat cele mai mari lichele ale Iasului, cei mai needucati oameni, toti golani de la coltul strazii. Cumva scrie pe anuntul de angajare "CAZIER OBLIGATORIU"? (Nu ca as avea ceva cu cei care au facut ani de inchisoare, chiar deloc, e doar o maniera exagerata de a evidentia ceva.)

Vineri dimineata, ora 7:30, in statia din Podul Ros, aglomeratie maxima. Vine un 41, coboara lumea buluc, iar cei din statie se ingramadesc sa intre care si cum pot in autobuz. Incap si eu pe undeva, mai pe la mijlocul autobuzului, si ma agat de bara de sus (apropo, e prea sus, nu toata lumea are 2 metri), fiindca stiu ca noile mijloace de transport au "Frane de urgenta foarte eficiente". In stanga mea doi "hojmalai", 1.90, probabil peste 100 kg fiecare, mananca seminte in disperare (micul dejun, remuneratie mica, dupa buget, nu-i asa, domnule Gherca?), scuipand cojile cu nonsalanta pe jos. In dreapta trei baieti, cu ghiozdane in spate, cu drum inspre scoala. Acestia din urma vorbesc cam tare, cam jumatate de autobuz ii aude cu usurinta: "Nu mai composta ma, ca nu vine controlu' ", "Lasa, ma, ca e aglomerat, n-are pe unde sa treaca chiar daca vine." Deodata mancatorii de seminte se dezlantuie, isi scot ecusoanele din buzunare, si incepe scandalul: "Ce-ai zis ma? Cine nu vine? Ia arata tu biletul!" Culmea, scolarii aveau toti abonamente insa controlorii, vizibil iritati, dupa ce le-au intors pe dos tichetele, poate poate gasesc vreunul fals, incep sa treaca prin multime cerand ostentativ biletele sau legitimatiile. Sau mai bine zis TIPAND "biletele sau legitimatiile". Adevarat circ, imbulzeala maxima, coate in dreapta si in stanga, dar controlorii nu se lasa batuti, trec peste tot, calcand lumea in picioare la propriu. Cativa calatori n-au bilet, li se cere imperativ sa il urmeze pe unul din controlori in spatele autobuzului. Cum naiba poti ajunge la ora de varf din fata in spatele autobuzului, numai controlorii pot spune. Unul fara bilet nu vrea sa treaca in spate (nici nu avea cum de altfel), iar controlorul il apostrofeaza imediat: "Da unde te crezi, ma, la mata acasa? Doar acolo faci ce vrei tu, aici eu zic care-i treaba.", apoi il ia de brat cu putere si il trage in spatele autobuzului, printre multimea indignata.

Concluzie: Domnule Gherca, educati-va naibii controlorii !!!

5 comentarii:

George Vintilă spunea...

In P*z*a ma-mii lor de tigani cretini...

Anonim spunea...

pai:)) eu 1 nu merg nici odata cu bilet...si daca se urca controlu ieshe mare panarama ..cum vb ei vb si eu...si pana la urma coboara ei si eu tot nu cobor...orcum sunt nesimtiti tare....dar nici nu prea trec prin cug:)) la cata bataie o luat..:D

Anonim spunea...

ca un impresar ce ma aflu, iaca ca imi las impresia (cu tot cu cacofonie, ca bonus pentru ca mi-ai citit sms-urile - credeai c-am uitat, nu-i asa??)
mda, tin minte ca m-am certat si eu de citeva ori cu niste controlori pe linia lui 3 (ca sa fiu sincera, o data a fost vina mea, ca aveam abonament pina in centru si am uitat sa cobor, asa ca m-am trezit la gara :))
ideea e ca tipii astia speculeaza, nu stiu ce sa mai faca, cum sa mai invirta un bilet ca sa gaseasca ceva in neregula cu el. de parca ar fi vina noastra, a calatorilor, ca tusul e prost sau ca idiotenia de aparat inghite din cind in cind cite un bilet. ca sa nu mai vorbim de vatmanii care iti vira pe git un bilet gata compostat, mai ieftin cu pina la 5 mii de lei, si care se supara daca nu-l accepti si ceri un bilet nou, iar, in cazul in care il accepti si vine controlorul, se fac ca ploua.

Anonim spunea...

ei..ar merita să se zică vreo două vorbe şi despre vatmanii obsedaţi sexual pe care nimeni nu îi sancţionează nici după repetate reclamaţii către RATP...

Anonim spunea...

ca si fata si eu subscriu aici pentru ca hartuirea nu este ceva comun in statele UE