marți, februarie 12

Campanie la kilogram

Campania electorala ink nu a inceput.. Oare?
Legal nu. Practic insa, viitorii candidati la Primaria Iasului, pe langa faptul k arunca unul intr-altul cu noroi, mai si incearca sa-si ridice cota de popularitate pe ultima suta de metri. Majoritatea iesenilor il cunosc pe Nichita, de asemenea, multi o cunosc pe Irina Schrotter, insa exista multa lume care habar nu are k cea din urma este din Iasi (unii chiar ii poarta hainele si nu stiu asta).
Daka Nichita s-a apucat akuma sa faca ce nu a facut in anii de mandat, iata ca si Irina Schrotter puncteaza la capitolul imagine, insa nu va ganditik face vreun lucru (cat de marunt) pentru Iasi. Deocamdata am vazut niste afise (cu tenta electorala evidenta) si, de asemenea, a avut loc o anumita intalnire organizata de Irina Schrotter cu administratorii asociatiilor de locatari, intalnire la care au participat vreo 30-40 de persoane. Deci nu e campanie, nu?
"IS" - coincidenta fericita pentru Irina Schrotter (nefericita pentru Iasi??), + "Fii inspirat in 2008" (mai bine scria direct " hai cu votu' ") reprezinta solutia pentru "precampania" candidatei independente la functia de primar.
Sa fim seriosi, voturile care se vor grupa in jurul Irinei Schrotter vor veni din partea alegatorilor de sex feminin in mare parte, si aceste voturi se vor baza in primul rand pe cota de popularitate.
Ai cat mai multe afise pe strazi (eventual si cat mai mari), garantat vei avea un numar mai mare de votanti (mai ales k poza aleasa - optimizata pe calculator, ce-i drept - este una foarte reusita). Mi-e groaza sa ma gandesc si cati barbati o vor vota pentru felul in care arata, si cate femei pentru hainele pe care le face (la fel de groaza mi-e sa ma gandesc cati suporteri Politehnisti il vor vota pe Nichita de altfel).
Irina, cate afise gigant ai in Iasi? 5-6? Doar atat? Hai Irina, iti permiti mult mai mult de-atat, dak e sa fie campanie de pe-akum, makar sa fie cum trebuie!

Iote campanie moca Irina:

VOM FI !!!

6 comentarii:

Anonim spunea...

ma bucur ca iti mentii spiritul critic. incearca insa sa fii si receptiv la nou. n-o elimina pe irina schrotter din start pentru ca s-ar putea sa ai surprize. si bravo ei ca puncteaza la capitolul imagine; nu k nichita, pe care cind il vezi te apuca rasul.
ramaii critic dar si obiectiv in acelasi timp

Danyell Dia spunea...

Nu prea vreau sa fiu obiectiv, de aceea scriu pe blog.. Oricum, abia astept sa iasa ceilalti candidati la rampa si ai sa vezi kat de "duios" am fost cu Irina...

Anonim spunea...

corect ce zici despre irina. ma gindisem sa votez initial cu oprea, numai ca, dupa ce am auzit ca a aprobat niste chestii in proiectu bologna care ii dezavantajeaza pe toti studentii din acelasi an cu mine, am inceput sa ma gibdesc serios sa nu ma mai duc la vot.

Anonim spunea...

n-am mai corectat ce am scris ca, deh, sint in afara programului:))

Anonim spunea...

Sunt reprezentanta a sexului feminin, dar ncii prin gand nu imi trece sa o votez pe IS!Nu am de gand sa vad cum "vinde IASUL" asa cum face cu articolele d imbracaminte..poate exagerez dar oricum, are ea experienta politica, la fel ca mine...
Si citind un alt comentariu...nici dl Oprea nu se afla printre preferintele mele...studenta fiind, nu pot sa nu dau vina pe el pentru neregulile de la UAIC. Concluzie....mai bine mananc bomboane, si ma uit la circ de acasa!

Anonim spunea...

nici eu nu o votez pe IS tocmai pentru ca a inceput ca si mihaela radulescu